Jessie

Kära syster
Vi är två individer, men ändå så lika på något sett. Vi förstår varandra på ett sett som ingen annan gör. Vi har samma humor och vi kan bara vara sådär allmänt goofy mot just oss två emellan. Vi har haft våra gräl och tjöt som systrar har, men ändå så gillar jag dig ändå.
Du är ju trots allt min andra hälft.
 
Även om du är yngre än mig (skilljer två år) så har du alltid varit som en extra morsa till mig. Du har lixom växt fortare än vad jag har och har alltid haft jobb innan jag hade ens tänkt tanken på att skaffa ett.
 
Den 1 maj flyger du ut och jag är både glad för din och min skull samtidigt. Gladast är jag för att du funnit något närmre ditt jobb och att du även hittat kärleken. Jag längtar tills du flyttar ut för då kommer vi umgås mer och dessutom kommer vi garanterat sakna varandras sällskap. Vilket jag redan gör. 
 
Du kommer alltid att vara en del av mig!
PUSS
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress