Jessie

Sömn problem
IgÄr eller idag natt, kanske jag ska sÀga vid tvÄ tiden kunde jag inte somna sÄ jag laddade ner en app som gör en lungnande. Appen heter Sleep Pillow och satte pÄ bras ljudet, jag somnade efter 5-10 minuter efter det. Riktigt skönt mÄste jag sÀga annars hade jag legat i sÀngen och tÀnkt som jag gjort natten innan.
Jag har haft sömn problem Àven om jag varit döds trött i ögonen sÄ kan inte kroppen slappna av och dÀrmed inte kan gÄ och lÀgga sig nÀr ögonen vill det.
 
Ni kan gÄ in hÀr för att ladda ner den till er telefon. :)
 
 
 
Jag tror att jag inte kan slappna av riktigt pÄ grund av mitt jobb, jag har nÀmligen stressat sÄ mycket den senaste tiden att jag till och med har börjat nÀsbloda.
En vakt uppmanade mig om att ta det lungt för annars kommer jag ligga pÄ sjukhuset som han gjorde förra veckan...
 
 
 
Â