Jessie

Kreativa blommor
Jag somnade i min kompis bil i natt, hon var sÄ snÀll och skjutsade
 mig hem hela vÀgen frÄn BorÄs till Partille. Du Àr bÀst Patricija! 
Tjockt svart hjÀrta

Att... vakna upp efter en kul kvÀll var inte det roligaste, för lite sömn och för tidigt att gÄ upp. Jag fick vÀrldens kramp i min vad (det beror tydligen pÄ att man dricker för lite vatten) och dessutom nÄgon slags nackspÀrr frÄn helvetet. Tog inga painkillers (som man kanske borde ha gjort, som jag aldrig brukar göra) och hoppade pÄ buss och tÄg till jobbet. Trött som F.A.N. vÀl pÄ jobbet tyckte Nina att det sÄg ut som att jag hade festat rejÀlt. Bullen pÄ huvvet var messier Àn nÄgonsin frÄn igÄr natt att jag inte orkat göra i ordning den.

Ville egentligen bara dokumentera min jÀtte fina hÄrkrans jag gjort helt sjÀlv. Tog typ en timme att sÀtta ihop allt. Men nöjd blev jag. :)
Eftersom mina kransar jag bestÀllde inte kom fram i tid sÄ gjorde jag en egen.
FÄr anvÀnda de nÀsta Är istÀllet.
 
Â