Jessie

Out of order
Vaknade upp helt dödstrött även om jag fick mer sömn idag än vad jag fått på flera månader. 
Sätter mig upp på sängkanten för att vakna till när larmet går, vill jätte gärna snooza men skippar det, fick ju trots allt mer sömn idag... 
Gör mig i ordning och även träningsväskan, för idag blir det dans! Promenerar ner till tåget med mjölksyra i bena för att ha stressat lite, självklart var den försenad idag oxå!

När jag ringer på Nina som måste släppa in mig. Står jag utanför med frusna kinder. Hon har en glad röst, lite skratt aktig. Då säger hon att David kommer också idag...
- Ska vi båda jobba samtidigt? Brukar vi aldrig göra!

Gissa vad det visa sig... Jo jag är freakin LEDIG IDAAAAG! 
Jag visste att denna dagen skulle komma så småningom!! xD



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress