Jessie

Hur underligt
Något underligt hände precis nyss. Medans jag står på crosstrainern vänder jag huvet för att se vilken maskin jag ska ta härnäst. Då ser jag en person som jag verkligen verkligen känner igen men vet inte riktigt hur jag ska reagera för personen tittar tillbaka på mig med samma min "jag känner igen dig med typ" eftersom vi bara glodde på varandra var jag tvungen att göra något... så jag vinkade till personen och hon vinkade tillbaka men jag kan fortfarande inte sätta fingret på vart jag sett henne... Jag får liksom inte fram hennes namn eller ett ord ur munnen. Och då brister personen tvärs över "FRÅN SKOOOLAN!" och då satte poletten in i min skalle. Jag bara OMG det e ju VIVI! :D Men HEEEEJ, vad gör du här!? Å sedan brast vi i skratt som vi alltid brukade göra i skolan... Det var ju inte så längesedan vi gick i skolan tillsammans... Vi följer ändå varandra via fejjan och Instagram. Ändå kände vi knappt igen varandra, hur lustigt är inte det. :P 



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress