Jessie

Kreativa blommor
Jag somnade i min kompis bil i natt, hon var så snäll och skjutsade
 mig hem hela vägen från Borås till Partille. Du är bäst Patricija! 
Tjockt svart hjärta

Att... vakna upp efter en kul kväll var inte det roligaste, för lite sömn och för tidigt att gå upp. Jag fick världens kramp i min vad (det beror tydligen på att man dricker för lite vatten) och dessutom någon slags nackspärr från helvetet. Tog inga painkillers (som man kanske borde ha gjort, som jag aldrig brukar göra) och hoppade på buss och tåg till jobbet. Trött som F.A.N. väl på jobbet tyckte Nina att det såg ut som att jag hade festat rejält. Bullen på huvvet var messier än någonsin från igår natt att jag inte orkat göra i ordning den.

Ville egentligen bara dokumentera min jätte fina hårkrans jag gjort helt själv. Tog typ en timme att sätta ihop allt. Men nöjd blev jag. :)
Eftersom mina kransar jag beställde inte kom fram i tid så gjorde jag en egen.
Får använda de nästa år istället.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress