Jessie

Jag är tacksam
Hejsan alla mina solstrålar! ☀️ Hoppas ni mår kanoners! ❤️

Jag är så sjukt lycklig och glad över att jag får spendera min tid här på jorden med mina nära och kära. Och får göra det jag älskar att göra här i livet! <3 Jag ska helt enkelt utnyttja varje tid, varje dag, varje stund som jag får ta del av allt detta så länge jag lever! 
Jag måste påminna mig själv för att jag tycker det är fett viktigt att vara tacksam över det man har!

Det låter som att jag ska lämna jorden om några månader, men det ska jag inte... Eller? ;P 

Jag vill tacka min kära mamma för att hon alltid ställer upp för mig i vårt och torrt, tacka min syrra för att hon står ut med mig - jag är ej lätt att leva med..., min brorsa för att han är lika knas som mig. Tacka mina goa vänner, ni vet vilka ni är och ett fett stort tack till min inspirations person Foki, PEACE OUT! <3



Skogsraah ☾

Så fint skrivet :)

Svar: Vad du är gullig, tack ska du ha för din kommentar! <3 Massa kärlek till dig! <3
Jessie

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress