Jessie

Geeking over tv shows
Jag är en riktig tönt när det kommer till serier eller I used to be. Populära genre jag gillar är drama, romantik och komedi.
I Pretty Little Liars älskar jag karakären Emily för att hon vågar visa till slut vem hon verkligen är och skäms inte för det, Glee - Santana OMG I wanna merry her, Gossip Girl här gillar jag alla karaktärerna - so much drama, Shane och Carmen från The L Word älskat de from the start <3, Orange Is The New Black - Alex Vause och Piper Chapman they belong together! The Big Bang Theory - love Sheldon Lee Cooper, Friends en klassiker som jag aldrig tröttnar på, How I Met Your Mother - Barney är verkligen uptight men stört skön.
Sjukhus serier ligger långt tillbaka på min lista sedan ER jag tror den hette Cityakuten på svenska och Greys Anatomy in my heart.
 
 
 
Reality serier som Keeping Up With The Kardashians - Kourtney, Khloé och Rob är de jag relaterar mig mest hos, det är verkligen Jackie, Jag och Bror, Project Runway älskar när de får stressa igenom ett plagg på bara några timmar och se deras kreationer i ett, So You Think You Can Dance - älskar ju dansa själv så atte..., The Batchelor/Bachelorette gillar jag för att jag själv är en hopplös romantiker. ;)
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress