Jessie

Sömn problem
Igår eller idag natt, kanske jag ska säga vid två tiden kunde jag inte somna så jag laddade ner en app som gör en lungnande. Appen heter Sleep Pillow och satte på bras ljudet, jag somnade efter 5-10 minuter efter det. Riktigt skönt måste jag säga annars hade jag legat i sängen och tänkt som jag gjort natten innan.
Jag har haft sömn problem även om jag varit döds trött i ögonen så kan inte kroppen slappna av och därmed inte kan gå och lägga sig när ögonen vill det.
 
Ni kan gå in här för att ladda ner den till er telefon. :)
 
 
 
Jag tror att jag inte kan slappna av riktigt på grund av mitt jobb, jag har nämligen stressat så mycket den senaste tiden att jag till och med har börjat näsbloda.
En vakt uppmanade mig om att ta det lungt för annars kommer jag ligga på sjukhuset som han gjorde förra veckan...
 
 
 
 
ronja

fin blogg :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress