Jessie

Hello 2017

We're starting all fresh and clean.

Nyårslöften here we go:

1. Försöka äta mindre socker

2. Inte vara så förbaskad lat

3. Sov tidigare än midnatt

4. Fånga dagen


Yes det är nåra av mina fina roliga löften i år och jag hoppas innerligt att jag kommer att hålla dessa.

Vi får se hur det går med det...

Det här är dock inget löfte men något jag vill uppnå för detta året och det är att åka utomlands ännu mer i år än förra. Att upptäcka nya platser jag aldrig varit på innan är något som jag velat göra hur länge som helst. 

Min bucketlist är rätt så kort just nu men jag fyller på den allt eftersom ok!?
Btw jag fick idéen av Therese Lindgren. Roligt att boka av saker från sin list och nyttigt att se vad man klarar av. 

1. Flyga luftballong 
2. Åka helikopter 🚁
3. Färga håret till något udda
4. Fixa fransförlängning
5. Se norrsken 🌌
6. Skänka julklappar till 100 barn 🎁
7. Åka på Norge roadtrip 🚘
8. Leva en vecka utan internet
9. Fota backstage på någon stor sommar festival 📸
10. Skådespela i någon film
11. Bli kär 😻
12. Get fit


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress