Jessie

Please stop the time 🕖
Varför gĂ„r klockan helt plötsligt jĂ€tte fort?? 
KĂ€nner mig fett stressad och det kĂ€nns som dagarna bara springer ivĂ€g. It's less than a week till schools end. 
Sedan har jag massa annat att fixa innan min semester börjar. Hur ska jag hinna med allt denna veckan egentligen? 

Jag har inte haft en enda lucka för att kunna shoppa Ă€n pĂ„ flera mĂ„nader, assĂ„ jag behöver faktiskt nya sommar klĂ€der, vet inte hur lĂ€nge eller hur mĂ„nga gĂ„nger jag anvĂ€nt samma plagg typ 1000x redan kĂ€nns det som. 
NĂ€r ska jag ha tid till att spendera lite egen tid med mig sjĂ€lv egentligen? Jag menar det enda jag gör nu pĂ„ dagarna Ă€r egentligen, jobba, plugga, Ă€ta och sova. 
Inte för att jag klagar pĂ„ det. Jag Ă€r jĂ€tte tacksam att jag kan fĂ„ göra allt det hĂ€r, men man önska mĂ„nga gĂ„nger att timmarna inte gick sĂ„ förbaskad fort bara. That's all i'm asking and wishing for. But dream on girl, dream on! 

PÄ riktigt tho, tror jag behöver sova ut en massa... För nu sitter man dagarna i strÀck och skriver ner en sak som man precis skrivit om efter bara nÄgon sekund senare igen.
Trött? JAAA!!

Efter jobbet ska jag in till stadsbibblan och plugga med min klass kompis Andrea. 
Vi ska vara duktiga och rÄ plugga ihop!



Linnea Aurora

HÄller verkligen med dig! Tiden gÄr SJUKT snabbt just nu!?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress