Jessie

FAKE it untill you make it!
Ååååh vad jag är BÄST!!!
Idag gjordes två tentor, en praktisk på morgonen och en teoretisk på eftermiddagen.
Jag var så rastlös när jag kom till skolan och ville börja med tentan driekt, så jag var först på tur.
Klockan var ca. 9.00 isch.
Utvärdering: jag såg lugn ut och jag blev godkänd! :)
- Det roliga var att jag var super nervös! Hahaha
 
Andra tentan gjordes efter en fin lunch med klassen bara några stenkast från skolan. Det var trevligt med gött käk.
Mina fina kokosnötter på en bild! ❤️ 
Klass foto måste man ju faktiskt ha! ;)

Det gick kanon på andra tentan, det betyder att jag är färdig med hela utbildningen!
Sååå skönt måste jag säga. 
SOOOOM jag har kämpat!! :D
 
Nu ska jag belöna mig själv med efterlängtad shopping men först utekväll med vänner!


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress