Jessie

Love ❤️ Acting 🎥 Movie ⭐️🌙☄
Åh vad jag är glad att jag tog tiden och fixa så att jag verkligen kunde åka ner hit på så kort tid.
Det betyder så mycket för mig!
Att få umgås och bara prata med henne gör det hela till en happy place.
Hon berätta att hon var jätte glad att se mig! ❤️ Fatta att det redan gått tre år sedan vi sågs. Asså jag trodde det var 1.5 år sedan bara, damn vad tiden går fort!

Idag var vi på ett museum med alla hennes kompisar, några fick jag träffa igår redan. Museumet var typ som universeum fast mycket större och roligare. Det som vi hann med var att agera som nyhets ankare, det coola var att man kunde spela in och skicka inspelningen till sin mail.


Vi hade en tid att passa för att glo på panorama film, de visa hur månen, jorden och stjärnorna funkade typ. 
Jag var så trött så att jag somna under hela filmen enligt min kusse och hennes kompisar ahaha.


Efter detta åkte vi hem, en av hennes kompisar hängde med då hon bor nearby och vi spelade land och hav tror jag det heter på svenska. Även ett annat där man skriver en persons namn på ett papper och klistrar post-it lappen på varandras forhead. Det var verkligen så HILARIOUS! xD
Guuu vad kul vi hade!


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress