Jessie

Love is everything ❤
Alla Hjärtans dag närmar sig vilket är en av de bästa dagarna på året!
Att få visa sin uppskattning till sina nära och kära eller även till någon du bara sett på stan är allt!
 
En kram, ett léende, komplimanger gör vilken människa hur glad som helst. 
När det var internationella kram dagen var det ett par personer som stod på centralstationen i Göteborg och gav gratis kramar till alla som behövde det.
Jag gick faktiskt fram till de och fick kramar vilket jag behövde...
 
 
I år skänkte jag kärlek i förskott - jag åkte ju ner till min kusse, för att ge henne även styrka. Att visa henne att jag är där för henne no matter what happens. Jag såg hur hon behövde någon som stod vid hennes sida och därför såg jag till att det hände. Jag bad henne inte ett skvatt och jag vet att det betyder allt!
 
 
 Eftersom att jag inte tog med mig någon personlig present ner till henne, åkte jag in till stan så fort jag kom hem till Sverige för att köpa lite grejer till hennes album som hon och hennes vänner har börjat göra till henne. Skickade ner detta ^^ tillsammans med ett litet brev till.
 
 
Dagen är snart här för mig och jag ska på date! :D
Inte med vem som helst utan min bästaste kompis Tinus.
Det kommer bli så myyyyyysigt!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress