Jessie

<3
Det blev en helt underbar alla hjärtans dag igår! 
Bio med bästa vännen, även middag och en massa skratt. 
Jag hade så himla roligt så det blev knappt en endaste bild på hela kvällen. Vi snackade så mycket och det var så sjukt längesedan det bara var jag och hon som umgåtts.


Och det bästa av allt på hela dagen var att jag vägde mig för första gången på typ sex månader på gymmet (jag äger ingen våg). Jag tyckte det var dags då jag känt på mig resultat liksom. Det stod 76kg! :O Då räknade jag snabbt i huvudet att jag bara hade gått ner 4kg men var glad ändå för det då jag stått på 90kg huuuuur länge som helst! Men så räknade jag ut det igen eftersom 90 minus 76 är ju tydligen sjukt mycket mer. 14kg HAR JAG GÅTT NER, mer än 10 kg på bara ett halvt år alltså! Jag var helt överlycklig och kan inte ens fatta det själv! 
I'm so proud of myself! :D <3 
Times' at the gym finally pays off... 


anneli

fan vad grymt jobbat, du ska vara stolt! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress