Jessie

💖 HAPPY ME 💖
Efter ett snack med Diana, dĂ„ blev jag dunder glad, jag hade vĂ€rsta smilet efterĂ„t! Trots att jag egentligen har vĂ€rsta omstĂ€ndigheter i kroppen som inte funkar riktigt som det ska just nu. Men det stoppar inte mig vettni! Jag fĂ„r nĂ€mligen börja tidigt och sluta tidigt, woop woooop!! :D 

Det betyder ocksĂ„ att jag hinner med Bodyjamen nu pĂ„ fredag som jag ALLTID missar! Fast denna fredagen vet jag inte ifall jag faktiskt vill gĂ„, för att pĂ„ lördag ska jag köra samma pass typ i 1 timme och 20 minuter i Lindholmen. SĂ„ atte... jag fĂ„r nog kĂ€nna av pĂ„ torsdag hur jag gör. ;) 



En annan sak som jag vill nĂ€mna Ă€r att jag lÀÀÀÀngtar ihjĂ€l mig till helgen! För det första jag Ă€r ledig hela helgen!! Det hĂ€r Ă€r typ den enda helgen som jag lĂ€r vara ledig pĂ„ en hel mĂ„nad, för att sen ska jag bara jobba, jobba och jobba! :) 
Det andra Ă€r att jag tĂ€nkte Bodyjama fyra timmar innan jag ska trĂ€ffa min polare för utgĂ„ng. AssĂ„ det kommer bli sĂ„ himla kul för att det Ă€r ju Halloween ocksĂ„. Jag fĂ„r lixom klĂ€ ut mig till nĂ„gon jag normalt wouldn't dress up to. ;) Hur hĂ€rligt som helst! I'm a freakin happy soul! <3 
LOVE ME assĂ„!!! 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress