Jessie

Världens crush ❤
Den här sångerskan har jag ett super starkt band med sedan ett par år sedan tillbaka. Jag hade världens crush on her på riktigt och var på alla konserter hon gjorde i Sverige. Såg upp till henne som om hon var en ängel, älskade henne with all my heart verkligen. Näst sista konserten var år 2009, då hade jag värsta turen att faktiskt komma upp till henne vid scenen och prata med henne, how cool is that? :P
 
Nu har hon kommit ut med två nya låtar som jag börjar gilla mer och mer genom att bara sätta de på repeat. Om man lyssnar på texten så förstår man verkligen innebörden med låtarna. Hon gör alla sina låter meningsfulla. 
 
 
 
 
 
EmmaJ

åh jag älskar hennes musik! Är fortfarande väldigt förtjust i låten "Sick and tired". Vet inte varför men den kan jag lyssna på dygnet runt!!

förlåt om jag slänger in detta här men har du lust att läsa ett inlägg som jag skrivit om mobbing, vikt osv? skulle uppskattas om du ville läsa och kanske lämna en kommentar om vad du tycker.
http://iheartyoudarling.blogg.se/2015/november/ska-vi-acceptera-detta.html

EmmaJ

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress