Jessie

This is it
Sitter med syster på golvet och myser tillsammans med min TWIST påse jag fick av chefen earlier today! :)
 
Är det någon som ens äter Lakrids och Marsipan i den påsen? De är så inte goa asså, verkligen vuxen smaker på riktigt. Jag älskar annars Lakris (stavning) salt ska det vara annars kan det kvitta.
 


På tal om något annat, man kunde se världens hög av kvitton på golvet under kassan som jag har kastat hej vilt. Max bah "du har ju jobbat real good ju" and i was like I KNOW, RIGHT?! xD 
Ni ska bara veta huuuur mycket folk det kom vid 11-14 -tiden, asså dagen innan julafton. Helt galet, såhär mycket folk var det absolut inte på Frigga. Stod vid kassan i typ 4h utan avbrott! Jag var helt pissed off!! När jag inte får food i mig då svänger mitt humör rejält, men sånt får man ju tyvärr inte visa när man jobbar i butik som jag gör! Brukar ta ut min frustration nere i köket när jag har rast, hahahaha.
Men nu är jag ledig i fyra hela dagar, DET SKA VERKLIGEN BLI SÅÅÅ HIMLA GÖTT!!
 
I morgon finns ett pass kl. 10.30 som jag funderar på att gå på eftersom det är julafton i morgon och det innebär för mig mestadels att jag kommer ha döds tråkigt och glo in i väggen för jag har absolut inget bättre för mig. Julafton är verkligen den tråkigaste dagen på hela året, jag skojar inte! Vad är det man gör egentligen? Asså min familj firar ju inte den på det sättet som alla andra gör då vi inte har någon enda släkting i Sverige typ och då blir det inte samma sak som om man hade hela sin feta släkt på ett och samma ställe. Men lixom LYCKA TILL att få hela släkten på ett och samma ställe. Indien hade ju varit det ultimata då de flesta bor kvar där. Men ingen vill egentligen dit då det är så sjukt trasigt där. Seriöst ni ska bara veta hur mycket avgaser det sprutar ut där borta. Sist jag var där var 2008 asså jag höll på att boka en ticket tillbaka till Hong Kong istället. ;)
Dock hade det varit helt fantastic att samla hela tjocka släkten, DAMN vad mycket pengar det skulle gått åt till alla julklappar, asså jag vet knappt halva min släkts namn. På Facebook håller jag de on track annars hade jag aldrig kunnat lista ut allas namn asså! Men sedan kallar vi ju inte våra mostrar för deras namn heller utan kallar de liksom aunty.
 
Det här inlägget var ju ... Annorlunda? men skönt att skriva av sig lite. :)
 
Jag önskar er en fantastisk GOD JUL, till er som firar det i alla fall!! ❤️
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress