Jessie

Handledar kurs
Hejsan hejsan mina små guldfiskar! ;P Hur mår ni? 

Själv mår jag kanoners har haft massa för mig och något jag kan nämna är att jag ska bli handledare. It's freakin terrefying att behöva sitta bredvid någon som knappt kan köra bil. Men med det lugna tålamodet jag kommer att ha, kommer det gå fin fint! 

Handledarkursen tyckte jag från början var hur onödig som helst men den är faktiskt grymt bra för de som tog körkortet för typ 30 år sedan eftersom det handlar om så mycket mer än bara att kunna få handledarbeviset. 
För mig kändes det som att bli en bättre förebild genom att kunna förklara på ett lugnt sett hur eleven ska köra. 
Själv tycker jag att jag kör helt extrodinary! Men att kunna förklara det vidare hur man gör är en annan femma. Jag är inte direkt så bra på att förklara men jag gör självklart mitt bästa varje gång. Nu är det speciellt viktigt att göra det då jag ska lära ut helt själv. Så nu ska jag läsa på!
Wish me luck! ;)



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress