Jessie

Boxning 75min
 Hoppa hopprep var första uppvärmningen och det var år sedan jag hoppade - sjukt jobbigt! Det var lättare när man var mindre, man vägde inte lika mycket då. Skämt å sido... ;)
 
Efter att ha kollat Shay's youtube channel blev jag sugen på att boxas själv, så då blev det ett pass med det idag. Jag får ta och skaffa mig ett par rosa boxningshandskar jag med för att känna mig mer motiverad! Hur snygg kommer inte jag vara då? :)
 
 
Vi var två och två, körde med mixar and DAMN VAD JAG SKAKA!!
Tjejen jag körde med berätta att första gången hon körde skaka hon lika mycket som mig och att det höll på i två hela dagar. Kunde knappt hålla ett glas utan att skaka som en jordbävning.
 
Nästa vecka blir det intervall så det ser jag fram emot, vad det nu innebär...:P
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress