Jessie

Lycka

Det här nya stället jag varit på idag, har jag tänkt så innerligt mycket på och velat jobba där ända sedan jag fick höra hur gött gäng de är där. 


Idag slog den längtan igenom och jag är verkligen så lycklig och glad att jag fick chansen!


Det har varit väldigt lärorikt, nya ansikten att komma ihåg och bah allmänt skoj att ha prövat att få vara där helt enkelt.


En liten kille berätta att: innan jag kom idag hade han ritat en teckning till mej för han visste att jag skulle komma på besök. Innan han gick hem gav han mig sin teckning och berätta att det var en spöke han ritat. Han blev så blyg efter att han gav den till mig. Asså my heart melted lixom!  


Höjdpunkter som dessa dagar gör mig så lycklig inombords. Lill killen kom till och med ihåg mitt namn, vilket jag blev helt paff över. 




Hans teckning

Jag är glad att jag har mitt barna sinne kvar, den delen av mej som fortfarande inte vill växa upp och bara vill leka hela dagarna. 

Sjukt bra dag helt enkelt! 💖

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress