Jessie

Vad tycks?
I morse tog jag slefies med mitt nygjorde hår när jag hade tråkigt och väntade på tåget till jobbet.
Såhär fint blev det :) (Inte riktigt nöjd dock)!
 
Ni vet den där klubban lakris och hallon, jag ser exakt ut som den! XD
 
Jag satt på tåget hem från träningen idag och gissa vad som händer, asså det här måste jag faktiskt berätta. Jag har ju totallt 2 hållplatser till min destination och jag satt bokstavligen inne och läste på något som var så intressant att jag höll på att missa min hållplats. "Jag fick reda på att Ruby Rose ska uppträda på Stockholm Pride festival nu den 30e juli, vilket man inte vill missa"
När jag ser mig omkring så känner jag igen mig och får ett blixtsnabbt ryck i koppen. Ni vet när dörrarna piper = (dags att stänga dörrarna) det var fett nära ögat att jag höll på att mosas sönder av de. Det måste ha sett för jävla kul ut när jag hoppa ur stolen och spramg ut. Jag garvade högt för mig själv på perrongen, haha.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress