Jessie

❄️ Snöööööö ❄️
Idag när jag titta ut genom fönstret var jag så himla lycklig! Det har tydligen snöat så sjukt mycket i natt att snön har satit sej på träden. När jag kom ut ur min port var det så himla mycket snö att det enda jag tänkte på var hur glad jag var, dessutom hade jag Want to want me låten i lurarna med Jason Derulo och ingen kunde stoppa mig från att komma fram till min hållplats. Väl framme vid buss hållplatsen ser jag att alla bussar är inställda. Just figured! Mötte en tjej på vägen som pratade engelska, så vi promenerade ner tillsammans till centrum. Det var såå himla mysigt och fint att se allt snö, jag bara njöt så länge jag kunde! :)


Äntligen kom snön hit ner, jag har väntat i flera år på detta! Det är ett mirakel att det faktiskt har kommit så pass mycket! :D


JUNITJEJ

Så vackert med så mycket snö, men det är kaos i trafiken!

Josefine Malmqvist

åh vad mysigt med så mycket snö! Vi har tyvärr inte lika mycket snö här nere i skåne men det kommer hoppas jag!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress