Jessie

Min käraste har dött :'(
Mixern jag fick i födelsedags present för cirka två år sedan har änna gett upp hoppet. Ni vet spaken man väljer för att krossa det hårdaste i botten är söndrig!! Garantin funkade fortfarande så jag fick ett tillgodo kvitto. Det fanns inte den modellen kvar så jag fick välja något annat. En ny elvisp blev det istället för min gamla är typ ish söndrig, så det passade ju bra med en ny. Att baka är ju roligt och man måste ju ha saker som fungerar! Det låter som att jag kör sönder mina grejer, men helt allvarligt så använder jag de väl, kanske lite för ofta. ;P
 
Det blev i varje fall en OBH Nordica en röd
Ville ha en rosa egentligen men det fanns inte i bra märke. Tro det eller ej så har ett märke mer value än ett som inte har i vissa fall. That's my experience! ;)
 
 
 
Petra

OBH Nordica är bäst!! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress