Jessie

Fokis fanträff
Vaknade halv fem på morgonen för att ta sedan bussen in till Göteborg och sedan ta snabbtåget upp till Stockholm. 10 minuter försenad var tåget, tur att den inte var mer än det! :)
 
Asså vilken dag det har varit (15/8) ... MEN så himla kuuuuuuul att vara delaktig och sådan ära!!! :D
Jag har varit och är så glad, så exalterad så ni anar inte, det har jag varit i några dagar nu sen jag fick bekräftelse och bokade tåget upp till Stockholm så fort jag bara kunde. Detta var verkligen så himla roligt och EPIC att jag kommer minnas detta länge. Det var helt klart det bästa jag gjort hittills, att få vara med och hjälpa till för en sådan stor bloggare som man beundrar så mycket! En insider jobb som praktikant hos sötaste Foki! Asså sådan go brud asså! <3
 
Det kom lite artister och uppträde också bla. Jay Samson <3 och Panetoz HUR TREVLIGA ÄR DE INTE?? Så trevliga! :D
 
Det bjöds på Aloe Vera dryker, godis, (chips, McDonalds, tårta och även alkohol fri bubbel) till oss i Loungen. 
 
Jag har ju följt Fokis blogg sedan typ 2009 och det är så inspirerande att läsa det varje dag. Jag kan inte få nog av att säga "sicken upplevelse jag varit med om på bara en dag". Jag kommer att vara evigt tacksam att jag fick vara med och hur söt är inte Foki, hon sa till mig att jag fick ta vad som helst i hennes bloppis. Jag nöjde mig med tre jätte fina klockor. :)
 
ÅÅÅÅÅÅÅÅH VILKEN BRA DAG!!
 
Det här inlägget har definitivt mest smileisar ever! Haha.
 
 
 
 
Fokis bloppis.
 
 
 
 
 
 
Inviseble friend
 
 
Foki och Seike.
 
 
 
 
Förlåt att det dröjt så himla länge innan jag la upp bilderna men så är det ibland när man vill njuta av livet lite, hihi.
 
 
Amanda Jona [SPONTAN]

Vad roligt! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress