Jessie

Det är ingen vanlig dag..
.. för det är min födelsedag idag! :D   Wiiiiiiiiiiieeee, i morse när jag klev in på jobbet fick jag ett Grattis på direkten! :) Jag kom med en ballong där det stod Happy birthday och en liten påse med ett litet paket, där log självklart en liten söt cupcake i som jag gav till min kollega Lina. För att hon fyller också år idag!! :D Sådan sammanträffande. Hon blev helt rörd och jätte glad! :D  




Idag blev jag överraskad av att dansaerobicen blev av för en gång skull. Det var så sjukt längesedan sist nämligen och hon kom tillbaka på min födelsedag. Kunde inte bli bättre än så här juh! :D  

Ååh jag har spritt så mycket glädje idag och fått en massa tillbaka! Så sjukt härlig känsla och inte nog med det, det är äntligen sol och varmt ute! :D
Carro - en alternativ bloggerska

Ooooh Pocky <33 Kramisar Carro

Tokyo-Kitsune

Gud vilka Kawaii cup cakes <3 ^O^ jättefina! Grattis i efterskott :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress