Jessie

One of my dreams
Moshi Moshi!
 
Just nu håller Momondo en schysst tävling där du kan vinna din drömresa till vart du vill? Klicka här för att tävla.
 
Här nedanför berättar jag om min drömresa och varför jag skulle vilja vinna:
Min drömresa är att få flyga ända bort till Tokyo, Japan när hanami säsongen pågår. Jag skulle vilja sätta mig under de rosa fluffiga körsbärsträden för att avnjuta en god picknick med min käraste. Att få gå runt i timmar och fota allt vackert i den staden och sedan för att upptäcka den delen av världen där spelhallar, skyskrapor och vending machines finns. Den goda maten som serveras på gator och restauranger med de olika maträtterna det är något som verkligen står på min ultimata drömrese lista. 
 
 
Mohammedi's | Art, model & designer

nice!!


Delta gärna på min tävling där 3 vinner en varsin goodiebag!

Belinda Breed

Åh, hoppas du vinner! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress