Jessie

Känslan av något bra
Asså detta är kanske lite tjatigt men jag bara måste få dela med mig av min stora glädje av att få dansa dansaerobic varje torsdag!  Dock blev det halloween afro idag. Det va också kul! Asså det är liksom nästan obeskrivligt hur gött det verkligen känns. I början av dansen tidigare i förra veckan så log jag typ hela tiden, jag kunde liksom inte sluta så himlans glad var jag, helt galet!! :D

Vi är ju sånt galet bra gäng med så det blir ju ännu roligare liksom.


Detta skulle publicerat redan förra veckan men fick bilden idag.

Så himla synd att dansaerobic passen bara är 1 gång i veckan, jag skulle kunna träna det varje dag om det skulle vara så! <3

Jag är uber glad, eeeeeeeeeee säger jag bara!

Är det något som gör er super glada? Berätta gärna tack! ;)
Mohammedi's | Art, model & designer

Delta gärna på min tävling där man vinner ett par Carrera Solglasögon eller Glasögon. Tävlingen är enkel och grym, och du hittar den på min blogg

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress