Jessie

Trapped in train
Det hände en rätt rolig grej på tåget i morse. Jag hann nog somna in precis då tåget var inne i Göteborg, jag vaknade efter kanske 2 minuter och det var inte en enda kotte på tåget. Jag försökte komma ut, men knapparna ville inte få ut mig. Som tur var kom en tåg värd precis så fick jag berätta min lilla historia. Det slutade med att jag fick hoppa ut genom deras hytt för att komma ut ur tåget. Första gången jag fastnat på ett tåg! WOW!! :)
Det var inget scary eller så, jag tror mer att jag var så trött att jag egentligen inte brydde mig om hur jag skulle komma ut.



Det enda jag tänkte på just då i den stunden var också hur jag skulle säga detta till Sofia, att jag inte kan komma till jobbet för jag sitter fast på tåget. Haha.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress